Херсонський навчально-виховний комплекс №51

Навчальні матеріали та завдання для самостійного опрацювання (21 квітня - 24 квітня)

Вівторок, 21 квітня
1. Російська мова - Изменение имён существительных по вопросам. Падежи имён существительных.
1) В русском языке, так же как и в украинском, слова - названия предметов - имена существительные - изменяются по вопросам. Это изменение по падежам. 
2) Попробуй изменить слова школа, небо, слон по падежам. Запиши в тетрадь по образцу. Выделяй в словах окончания.
Образец.
И. п. что?  земля
Р. п. чего? земли
Д. п. чему? земле ......
2. Математика - Задачі на подвійне зведення до одиниці (обернені). Ділення круглого числа на одноцифрове двома способами.
1) Ознайомся з принципом складання обернених задач до задач на подвійне зведення до одиниці. (с. 48 - 49, № 1)
2) Узальнюємо знання за пам*яткою. (с. 49, № 2)
3) Розв*яжи обернені задачі № 2 (с. 49).
4) Ознайомся з двома способами ділення круглого числа на одноцифрове. (с. 50, № 1)
3. Природознавство - Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Правила здорового способу життя.
1) Ознайомся з завданнями нового розділу "Людина та її організм"(с. 142)
2) Попрацюй з підручником. Прочитай та дай відповіді на питання. (с. 144 - 146)
Подивись відео "Будова людини в 3D"
З чого складається тіло людини 
Тіло людини - для дітей 
Частини тіла людини 
3) Закріпи отримані знання. Виконай завдання в зошиті(с. 69)
4. Основи здоров*я - Правила безпечної поведінки на природі.
1) Одяг і речі для прогулянки на природі. Правила поведінки в лісі. Кліщі. (с. 108 - 111)
2) Сам собі рятувальник. Правила поведінки під час грози, якщо загубився. Як уникнути зустрічі з дикими тваринами. (с. 112 - 115)
3) Виконай завдання у зошиті. (с. 53 - 56)
5. Мистецтво - Малювання композиції "Матінка-Земля" 
Міжнародний день Матері-Землі відзначається, починаючи з 2010 року, щорічно 22 квітня. Встановлено Генеральною Асамблеєю ООН в 2009-му році.

Середа, 22 квітня 
1. Математика - Задачі на подвійне зведення до одиниці(прямі та обернені). Ділення виду 420 : 20.
1) Розв*яжи задачу двома способами, скориставшись підказками. (с. 52 - 53 № 1)
Перевір себе
 
 
2) Ознайомся з пам*яткою плана розв*язання задач на подвійне зведення до одиниці. (с. 53).
 
3) Повтори спосіб знаходження часток методом укрупнення розрядних одиниць. (с. 54 № 1)
4) Навчись виконувати ділення виду 420 : 20, досліджуючи частки. (с. 54 № 2 - 3) 
2. Українська мова - Змінювання дієслів за часами.
1) Повтори правило (с. 149)
2) Виконай вправи 361 і 362. (с. 152)
3. Літературне читання - Дмитро Чередниченко. Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик.
1) Ознайомся з біографічною довідкою про Дмитра Чередниченка. (с. 153)
2) Прочитай оповідання "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик" (с. 153 - 156)
3) Дай відповіді на питання. (с. 158)
4. Я у світі - Народні свята. Народний календар.
1) Прочитай текст підручника (с. 151 - 153) Що нового ти дізнався? Що ти знаєш про інші народні свята?
2) Виконай завдання в зошиті. Склади народний календар святкових дат. (с. 55 - 59) 
5. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.

Четвер, 23 квітня
1. Українська мова - Дієслова завершеної та незавершеної дії.
1) Повтори, що ти знаєш про змінювання дієслів за часами. Виконай ТЕСТ "Змінювання дієслів за часами"
2) Виконай вправу 364(с. 152)
3) Ознайомся з правилом, як розрізнити дієслова завершеної та незавершеної дії. (с. 153)
4) Закріпи вивчене. Виконай вправу 366 (с. 154)
2. Російська мова - Падежи имён существительных.
1) Повтори вопросы и вспомогательные слова для определения падежей. 
2) Научись определять дательный, творительный и предложный падежи. Посмотри ролик 4 мин 30 с.
3) Спиши предложения. Определи падеж выделенных слов.
   К кормушке слетелись синички и воробьи. Прилетел и снегирь в красной рубашке.
   Поднялась за рекой большая тёмная туча.  Пронёсся по лесным макушкам сильный вихрь. 
   Котёнок спал под креслом. Как только он проснулся, сразу побежал к чашке с молоком.
3. Природознавство - Опорно-рухова система.
1) Ознайомся з текстом підручника (с. 147 - 148)
2) Практична робота. Перевір власну поставу. (с. 148)
3) Виконай завдання в зошиті (с. 70)
4. Трудове навчання - Виготовлення аплікації з природних матеріалів (круп) "Равлик"
1) Подивись презентацію до уроку.
2) Намалюй або роздрукуй шаблон.
3) Виконай аплікацію з круп. 
П*ятниця, 24 квітня 
1. Українська мова - Узагальнення та закріплення вивченого. Олімпіада з української мови "Всеосвіта. Весна - 2020"
1) Знайдіть свій КОД ДОСТУПУ до олімпіади
2) Перейдіть за посиланням на сторінку проходження онлайн олімпіади vseosvita.ua/go;
3) Введіть код доступу, який отримали від вчителя;
4) Ознайомтеся з правилами проходження олімпіади;
5) Виконуйте завдання. Час проходження онлайн олімпіади складає 40 хвилин. Після проходження олімпіади, Ви одразу отримуєте результати та нагороди.
2. Математика - Ділення на кругле число способом добору. Розв*язування задач.
1) Потренуйся у множенні дво- і трицифрових круглих чисел. (с. 56, № 1)
2) Ознайомся з діленням на кругле число способом добору. (с. 56 № 2) Потренуйся виконати ділення з коментуванням. (Приклади запиши в робочий зошит)
3) Розв*яжи задачі № 5 (с. 57) в робочому зошиті.
Пригадай! Арифметичний спосіб розв*язання задачі - складанням дій. Алгебраїчний спосіб розв*язання задачі шляхом складання рівняння.
Довідка до  задачі 5
3. Літературне читання - О. Буцень. Айстри 
1) Попрацюй за презентацією О. Буцень. АЙСТРИ
2) Прочитай оповідання у особах з рідними.(с. 156 - 157)
4. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?