Херсонський навчально-виховний комплекс №51

Навчальні матеріали та завдання для самостійного опрацювання (04 - 08 травня)


Понеділок, 04 травня
1. Літературне читання - Підсумковий урок за розділом "Світ прози".
1) Повтори і пригадай вивчене за питаннями (с. 161).
2) Розв"яжи інтерактивний кросворд за розділом. Кросворд "Світ прози. Оповідання" (Скачай презентацію собі на комп"ютер. Почни просмотр. Щоб побачити питання і перевірити свою відповідь, натискай на стрілочки.) 
3) Виконай  ТЕСТ "Світ прози"
2. Українська мова – Написання не з дієсловами.
1) Повтори правило - с. 156.
2) Виконай вправи 375(с. 157, усно) і 376 (с. 157-158, письмово)
3. Математика - Розв"язування задач. Обернені задачі на спільну роботу.
1) Пригадай план розв"язування задач на спільну роботу. (Пам"ятка, с. 65)
2) Склади та розв"яжи обернені задачі. (с. 66 № 1)
3) Навчись розв*язувати ускладнені задачі на спільну роботу. (с. 67 № 2)
4) Потренуйся у виконанні ділення способом добору з коментарем. (с. 67 № 4)
4. Німецька мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.

Вівторок, 05 травня
1. Російська мова – Имя прилагательное.
1) Повтори, что ты знаешь об имени прилагательном.
2) Имена прилагательные часто употребляются в загадках. Выполни проект "Имена прилагательные в загадках" (устно или по образцу(по желанию)) Задание проекта: подбери 3-4 загадки. Определи в них имена прилагательные.
Образец. 
Не забудь, что имена прилагательные в тексте подчёркиваются волнистой линией.
2. Математика – Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення.
1) Повтори деякі випадки таблиці множення (с. 68 № 1)
2) Пригадай порядок виконання ділення круглих чисел способом послідовного ділення. (с. 68 № 2)
3) Застосуй спосіб послідовного ділення при діленні некруглих двоцифрових чисел. (с. 68 № 3 - 4)
3. Природознавство – Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.
1) Повтори та перевір свої знання про дихальну систему людини. ТЕСТ "Дихальна система"
2) Подивися відео та дізнайся про кровоносну систему та її значення для життя людини.
1) Прочитай текст підручника - с. 157 -158.
2) Проведи дослід та дай відповіді на питання. (с. 159)
3) Виконай завдання зошита на с. 74.
4. Основи здоров’я – Учись учитись. Умови успішного навчання. Розвиток пам"яті та уваги. 
1) Ознайомся з розділом "Учись учитися" (підручник, с. 124 - 129)
2) Практична робота. Вправи для тренування зорової та слухової пам"яті, концентрації уваги.
а) Попрацюй у зошиті (с. 59-60)
б) Спробуйте виконати з батьками вправи за відео.
 
5. Мистецтво – Святковий травень. День Перемоги. Композиція "Червоні маки"
Намалюй композицію більш зручним для тебе способом.
Середа, 06 травня
1. Математика – Задачі на спільну роботу. Продуктивність спільної роботи.
1) Навчись розв*язувати задачі на спільну роботу(знаходження продуктивності спільної роботи) - с. 70 - 71 № 1 - 3 (усно)
2) Ознайомся з пам"яткою. (с. 71)
3) Розв"яжи задачу самостійно. (с. 71 № 4)
4) Потренуйся: ПС - с. 33 № 120
2. Українська мова – Правопис не з дієсловами.
1) Повтори, як пишеться частка не з дієсловами. (с. 156)
2) Запам"ятай випадки, коли не- потрібно записати разом з дієсловом.
3) Пограй у гру "Коректор"(усно)
4) Виконай вправу 379 (с. 159)  
3. Літературне читання – Світ гумористичних творів. Гумор у дитячій літературі. Грицько Бойко. Отакий у мене ніс.
1) Дізнайся, які твори називають гумористичними. (с. 162)
2) Ознайомся з відормим автором гумористичних творів для дітей - Грицьком Бойком. (с. 163)
3) Прочитай твір Грицька Бойка "Отакий у мене ніс"(с. 163 - 166). Дай відповіді на питання.
4) Прочитай та запам"ятай фразеологічні вислови і їх значення зі словом "ніс". (с. 166)
5) До уроку позакласного читання(п"ятниця) вивчи напам"ять  або виразно прочитай будь-який гумористичний твір. Відеороботи приймаються до 08 травня. (Тривалість відео бажана до 1 хв)
4. Я у світі – Державні свята України. День примирення. День Перемоги.
5. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.

Четвер – 07 травня
1. Російська мова – Изменение имён прилагательных по родам.
1) Запомни! В русском языке имена прилагательные изменяются по родам: мужской, средний, женский. Род имён прилагательных такой же, как и род имени существительного, с которым оно связано.
2) Подбери к имени существительному прилагательное. Запиши образованные словосочетания. Определи род имён прилагательных.
      Урок (какой?) ________, книга (какая?) _____, солнце (какое?) _____, трава (_____) _____, дерево (_____) ______, день (_____) _____ .
3) Проверь свои читательские умения. Текст с заданиями
2. Природознавство – Шкіра людини. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.
1) Прочитай текст підручника (с. 160 - 162) Дай відповіді на питання.
2) Проведи досліди на визначення  властивостей шкіри. (с. 16).
3) Попрацюй у зошиті. (с. 75)
3. Українська мова – Узагальнюємо вивчене про дієслово. Роль дієслова в реченні.

1) Пригадайте, якою частиною мовою найчастіше виражений присудок. Яку роль має дієслово в реченні?
2) Виконайте вправу 382 (с. 160) Підкресліть в перших трьох реченнях головні члени речення(підмет і присудок).
3) Попрацюй із словниковими словами: електрика, секунда, дециметр. Визнач їх значення, запам"ятай правопис цих слів. Склади з ними речення. (с. 160, впр. 383 - усно)
4. Трудове навчання – Об"ємна аплікація "Кульбабки".
Виконай композицію "Кульбабки" одним із способів.
П’ятниця, 08 травня
1. Літературне читання – Позакласне читання. Грицько Бойко. Гумористичні твори для дітей.
1) Послухай, які твори твої друзі підібрали до уроку. 
Гумористичні твори. Читають учні 3-А класу
2) Ознайомся з деякими творами Грицька Бойка.
➤Смішинки-веселинки Грицька Бойка. 
3) Прочитай ще декілька веселих творів:
➽Анатолій Качан. Веселинки. 
➽Жартівливі віршик про школу та дітей від Анатолія Костецького 
➽Гуморески, смішинки, жартівливі вірші, гумор для дітей 
 2. Математика – Ділення на двоцифрове число.
1) Пригадай два способи ділення на двоцифрове число: спосіб добору; спосіб послідовного ділення. (с. 72 № 1, 2)
2) Знайди значення часток способом послідовного ділення. (ПС - с. 34 № 124)
3) Зістав задачі в № 3 (с. 72). Розв"яжи задачу 3(2), запиши в робочий зошит.
 Перевір себе!
Задача 3(1)
 1) 12 + 32 = ___ (л) – наповнюється діжка за хвилину;
Коментар. Дії спрямовані в одному напрямку напрямку(на один результат), отже, в першій дії продуктивність знаходимо додаванням. (с. 71 – пам’ятка)
 2) 352 : ___ = ___ (хв)

Задача 3(2)


Щохвилини
(за 1 хв)
Час
Загальна
місткість
І - Вливається
12 л


ІІ - Виливається
4 л


І і ІІ - разом
?
?
352 л

                                         Розв’язання
1)12 – 4 = 8 (л) – наповнюється діжка за хвилину;
Коментар. Дії спрямовані у протилежному напрямку(на протилежний результат), отже, продуктивність знаходимо відніманням. (с. 71 – пам’ятка)
2) 352 : 8 = ____ (хв)
3. Українська мова – Узагальнюємо вивчене про дієслово.
1) Повтори, що ти знаєш про дієслово. Виконай усі вправи з відеоуроку(усно)
2) Виконай вправу 386 (с. 161 - письмово)
3) Ознайомся з розбором дієслова як частини мови. (с. 161, впр. 387 - усно)

4) Перевір себе!  Підсумковий тест "Дієслово"
4. Англійська мова -  Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.   

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?