Завдання для самостійного опрацювання під час карантину
(10 лютого - 15 лютого 2020) 3-А клас
Вівторок, 11 лютого
Середа 12 лютого
(10 лютого - 15 лютого 2020) 3-А клас
Понеділок,
10 лютого
1.
Математика - Задачі на знаходження
четвертого пропорційного.
➽ с. 54-55 № 1 - 4, ➽ ПС - с. 22 № 80, с. 24 № 85
2.
Українська мова – Іменники - власні і
загальні. Велика буква у власних назвах.
⧫ вивчити правило, с. 104 впр. 252, с. 105 впр. 254
⧫ с. 104, впр. 252, с. 105 впр. 254
3.
Літерат. читання – на сьогодні діти
повинні були прочитати розділ "Вчинки дітей через призму
віршів"("Позакласне читання", с. 63-70) та виконати завдання до
розділу(с. 70-71);
⧫ читаємо наступний розділ "Світ дитинства в
оповіданнях" ("Позакласне читання", с. 82 - 88) та виконуємо
завдання (с.88- 89) - на 21 лютого.
4. Німецька мова - с. 64, впр. 2 (перекласти, вивчити); с. 64 впр. 3, с. 65 впр. 4
4. Німецька мова - с. 64, впр. 2 (перекласти, вивчити); с. 64 впр. 3, с. 65 впр. 4
Вівторок, 11 лютого
1.
Математика - Одиниці вимірювання
маси: 1 грам, 1 тонна. Задачі на знаходження четвертого пропорційного(прямі та
обернені) ➽ с. 58, № 1 - 5
2.
Природознавство - Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин.
➽ підручник, с. 99-100, читати, відповідати на
питання;
➽ зошит, виконати завдання на с. 52.
3
- Російська мова - Правописание с твёрдыми согласными(жи, ши) и мягкими согласными(ча, ща, чу, щу)
⧪ Повтори правила написания сочетаний жи-ши, ча-ща, чу-щу.
⧪ Спиши 7 предложений(на выбор), вставляя пропущенные буквы.
⧪ Повтори правила написания сочетаний жи-ши, ча-ща, чу-щу.
⧪ Спиши 7 предложений(на выбор), вставляя пропущенные буквы.
4.
Основи здоров'я - Пожежна безпека. Електричний струм.
➽ підручник, с. 86 - 91, читати, знати порядок дій, коли побачиш іскри від електроприладів чи з розетки;
➽ зошит, с. 38-41
Середа 12 лютого
1.
Математика - Спосіб послідовного
множення і ділення.
⧫ виконати завдання на с. 60 - 61 № 1 - 5, № 6 (усно);
ознайомитися з пам*яткою множення(ділення) на кругле число (с. 60)
2.
Українська мова - Велика буква в
кличках тварин.
⧫ с. 105 - 106, впр. 256 - 257
3.
Я у світі - Правопорушення. Права дитини.
⧫ підручник, с. 128 - 131, читати, відповідати на
питання
⧫ зошит, с. 46-49, виконати завдання
4.
Літерат. читання - Петро Осадчук
"Стежка", с. 116 - 118, виразно читати, відповідати на питання.
5. Англ. мова - с. 80 впр. 1 (вивчити)
5. Англ. мова - с. 80 впр. 1 (вивчити)
Четвер, 13
лютого
1.
Природознавство – Комахи - найчисельніша група тварин на Землі.
Підручник,
с. 101- 103, читати, відповідати на
питання. Зошит, с. 53, виконати завдання.
2.
Українська мова – Поняття предметності.
⧫ с. 107, впр. 259 (усно), ознайомитися з правилом; с. 107-108, впр. 260-261
3.
Рос.
мова – Правописание слов с ци - цы.
П’ятниця, 14
лютого
1. Математика – Нумерація
трицифрових чисел (узагальнення) С. 62, № 1 -3; ПС - с. 25 № 87,
89
2.
Українська мова – Поняття
предметності.
⧫ с. 108-109, впр.
262-263(виконати всі завдання до вправ)
3.
Літерат. читання – Дмитро Павличко "Вітряк",
виразно читати, відповідати на питання, с. 118-119
4. Англійська мова - с. 83, впр. 3 (читати, перекладати, виконати завдання)
4. Англійська мова - с. 83, впр. 3 (читати, перекладати, виконати завдання)
Після вивчених тем передбачені такі види контролю:
·
літерат.
читання - усний опрос,
·
основи
здоров’я, "Я у світі" - обговорення вивченого,
·
природознавство
- тести, контр. робота
·
математика
та укр. мова - самост. роботи.
(04 лютого - 08 лютого 2020) 3-А клас
Вівторок, 04 лютого
1. Математика - Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве та кратне порівняння двох часток.
➽ с. 51, № 4 (усно), с. 50-51, № 3, 5, 6 (письмово), с. 51, № 7-8 (в робочий зошит)
2. Природознавство - Як рослини пристосовуються до різних природних умов.
➽ підручник, с. 95-96, читати, відповідати на питання;
➽ зошит, виконати завдання на с. 49-50.
В русском языке, как и в украинском, есть твёрдые и мягкие согласные. Но в русском языке мягких согласных значительно больше, чем в украинском. И произносятся они часто в тех позициях, где в украинском языке произносятся твёрдые согласные. Сравни:
по-русски: книга, день, задача, богатырь;
по-украински: книга, день, задача, богатир.
4. Основи здоров'я - Безпечний дім.
➽ підручник, с. 82 - 85, читати, знати номери рятувальних служб;
➽ зошит, с. 35-37
Середа 05 лютого
1. Математика - Множення і ділення способом укрупнення розрядних одиниць.
⧫ виконати усно завдання на с. 52-53, ознайомитися з пам*ятками множення(ділення) круглого числа на одноцифрове/кругле
⧫ закріплюємо вивчене - вкладка "Працюй самостійно", с. 23
2. Українська
мова -
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови.
⧫ с. 98, впр. 239; с. 99, впр. 242
3. Я у світі
- Правила
життя в суспільстві.
⧫ підручник, с. 124 - 127, читати, відповідати на питання
⧫ зошит, с. 44-45, виконати завдання
4. Літерат.
читання - Андрій
Малишко "Вихопився дощик", с.112 - 113, виразно читати, відповідати
на питання.
Четвер, 06 лютого
1. Природознавство – Як розмножуються рослини
Підручник, с. 97- 98 Зошит, с. 51
2.
Українська мова – Зв’язок слів у реченні
⧫ с. 99, впр. 243; с. 100, впр. 245
3. Рос. мова – Твёрдые и
мягкие согласные
⧫ Прочитай текст.
Выпиши слова с мягким знаком. Подумай, одинаковое ли в них количество звуков и
букв? Почему?
⧫ Спиши первый абзац текста.
П’ятниця, 07 лютого
1. Математика – Одиниці вимірювання довжини: 1 кілометр.
С. 56-57, № 1 - 5
2.
Українська мова – Іменник як частина мови
⧫ вивчити правило, с. 101
⧫ с. 100-101, впр. 247(усно); с. 101-103, впр. 248, 249
3. Літерат.
читання – Дмитро Білоус «Щедрий вечір», виразно читати,
відповідати на питання, с. 114-116
Після вивчених тем передбачені такі види контролю:
літерат. читання - усний опрос,
основи здоров*я, "Я у світі" - обговорення вивченого,
природознавство - тести,
математика та укр. мова - самост. роботи.
Після вивчених тем передбачені такі види контролю:
літерат. читання - усний опрос,
основи здоров*я, "Я у світі" - обговорення вивченого,
природознавство - тести,
математика та укр. мова - самост. роботи.
Немає коментарів :
Дописати коментар