Понеділок , 13
квітня
1. Літературне читання – Продовжуємо читати
оповідання Ю. Збанацького «Лелеки».
Прочитай с. 147 – 149, дай відповіді на питання.
2. Українська мова – Дієслова –
синоніми.
1) Пригадай! Синоніми – це слова близькі за значенням.
Наприклад, бігти, мчати, летіти.
2) Виконай вправу 350 (с. 147)
3. Математика – Ділення трицифрового
числа на одноцифрове.
1) № 1 с. 42 – Прокоментуй розв’язання. Зроби висновок.
2) Ознайомся з пам’яткою «Множення/ділення двоцифрового
числа на одноцифрове» (с. 42)
3) Виконай ділення, користуючись пам’яткою» (с. 42 – 43 №
2 і 3)
4. Німецька мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.
Вівторок , 14
квітня
1. Російська мова – Род и число имён существительных
1)Повтори об изменении существительных по числам.
2) Внимательно прочитай слова. Выпиши те, которые
употребляются только во множественном числе. Все оставшиеся слова запиши в
единственном числе. Укажи род в этих словах.
Машины, полосы, качели, ручки, братья, ножницы, кони, сани, семечки, щипцы, океаны, духи, дрожжи, уши, лица, брюки.
2. Математика – Розв*язування задач. Обернені задачі. Машины, полосы, качели, ручки, братья, ножницы, кони, сани, семечки, щипцы, океаны, духи, дрожжи, уши, лица, брюки.
1) Розв*яжи задачу. Склади до неї обернені та розв*яжи їх.(с. 44 № 1)
Перша обернена задача: 6, 30, ?, __.(Встав відповідь основної задачі)
На 6 однакових скатертин кравчиня витратила 30 м тканини. Скільки таких скатертин можна пошити з 20 м тканини?
Друга обернена задача: 6, ?, 4, __(Встав відповідь основної задачі).
На 4 однакові скатертини кравчиня витратила 20 м тканини. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття 6 таких скатертин?
Третя обернена задача: ?, 30, 4, __.(Встав відповідь основної задачі)
На 4 однакові скатертини кравчиня витратила 20 м тканини. Скільки таких скатертин можна пошити з 30 м тканини?
Перша обернена задача: 6, 30, ?, __.(Встав відповідь основної задачі)
На 6 однакових скатертин кравчиня витратила 30 м тканини. Скільки таких скатертин можна пошити з 20 м тканини?
Друга обернена задача: 6, ?, 4, __(Встав відповідь основної задачі).
На 4 однакові скатертини кравчиня витратила 20 м тканини. Скільки метрів тканини потрібно для пошиття 6 таких скатертин?
Третя обернена задача: ?, 30, 4, __.(Встав відповідь основної задачі)
На 4 однакові скатертини кравчиня витратила 20 м тканини. Скільки таких скатертин можна пошити з 30 м тканини?
3) Потренуйся у виконанні множення і ділення трицифрових та двоцифрових чисел на одноцифрове число. (с. 45 №
2)
3. Природознавство – Охорона природи в Україні. Заповідники України.2) Подивись презентацію "Природні заповідники України"
Чи бував ти в якомусь із них? Який би заповідник хотів відвідати?
3) Виконай завдання у зошиті. (с. 67.)
4) Повтори розділ "Тварини - частина живої природи" (с. 109 - 134)
4. Основи здоров*я - Правила безпечної поведінки надворі. Правила велосипедистів.
1) Підручник, с. 104 - 107
2) Зошит, с. 51 - 52.
Середа ,
15 квітня
1. Літературне читання – Продовжуємо читати оповідання Ю. Збанацького «Лелеки».
Прочитай с. 149 – 151, дай відповіді на питання.
1. Літературне читання – Продовжуємо читати оповідання Ю. Збанацького «Лелеки».
Прочитай с. 149 – 151, дай відповіді на питання.
2. Українська мова – Змінювання дієслів за часами.
2) Виконай вправи 353, 354(усно, с. 148-149) та вправу 355(письмово, с. 149-150)
3. Математика – Задачі на подвійне зведення до одиниці.
1) № 1 с. 46 – Прокоментуй розв’язання. Зроби висновок.
3) Виконай ділення та множення трицифрових і двоцифрових чисел на одноцифрове. (ПС - с. 24 № 83)
4. Я у світі - Народні традиції. Великдень.
4. Я у світі - Народні традиції. Великдень.
1) Дізнайся більше про народні традиції відзначання великодніх свят. А які традиції у святкові дні є в вашій родині?
2) Більше про народні традиції прочитай ось тут. ВЕЛИКДЕНЬ
5. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.
2) Більше про народні традиції прочитай ось тут. ВЕЛИКДЕНЬ
Четвер , 14 квітня
1. Російська мова – Читаем о Пасхе. Повторение: число и род имён существительных.
1) Прочитай
стихотворение. Выпиши имена существительные, определи число и род.
2) По желанию выучи (это стихотворение или на свой выбор о Пасхе) наизусть. (Можно записать видео и выслать на эл. почту: bondartatnik@ukr.net)
Образец. Благовест (ед. ч., м. р.)
Сергей Есенин
Пасхальный благовест
Колокол дремавший
Разбудил поля,
Улыбнулась солнцу
Сонная земля.
2) По желанию выучи (это стихотворение или на свой выбор о Пасхе) наизусть. (Можно записать видео и выслать на эл. почту: bondartatnik@ukr.net)
Образец. Благовест (ед. ч., м. р.)
Сергей Есенин
Пасхальный благовест
Колокол дремавший
Разбудил поля,
Улыбнулась солнцу
Сонная земля.
Понеслись
удары
К синим небесам,
Звонко раздаётся
Голос по лесам.
Скрылась за
рекою,К синим небесам,
Звонко раздаётся
Голос по лесам.
Бледная луна,
Звонко побежала
Резвая волна.
Тихая долина
Отгоняет сон,
Где-то за дорогой
Замирает звон.
2. Природознавство - Повторюємо та узагальнюємо знання за розділом "Тварини - частина живої природи". Легенди про тварин та рослини.
1) ТЕСТ - зошит, с. 68
2) Прочитай легенди про рослини та тварин. (підручник, с. 137-138)
1) Повтори правило - с. 149.
4. Трудове навчання - Допоможи батькам приготувати оселю до свята Великдень. У вільний час зроби поробку до свята.
П*ятниця , 17 квітня
1. Літературне читання – Василь Чухліб "Равлик".
1) Ознайомся з біографічною довідкою про Василя Чухліба.(с. 151)2) Прочитай оповідання с. 152 – 153, дай відповіді на питання.
2. Українська мова – Визначення часу дієслів.
1) Повтори правило на с. 149.
2) Прочитайте текст. Визначте в
ньому дієслова.
3) Спишіть перший абзац.
4) Випишіть з тексту
дієслова за його формами.
Зразок.
Початкова форма – співати, …
Минулий час – збирав, …
Теперешній час – малює, …
Майбутній час – запише, буде писати, …
Великдень – велике християнське свято. Це день воскресіння Христа. Ще
звечора люди йдуть до храму молитися. Після молитви святять паску й писанки. А
що таке писанка?
Писанка – це розмальоване символічними знаками
яйце. Здавна вона була символом весняного пробудження природи. З приходом до
нас християнства писанка стала часткою великодніх обрядів. Існують різні види
писанок – крашанка, крапанка, дряпанка.
Освячені писанки подарують родичам, друзям, знайомим
зі словами: «Христос воскрес!», а у відповідь будуть казати: «Воістину
воскрес!» і щиро подякують. Такий подарунок означає побажання щастя, здоров’я.
3. Математика – Повторення і закріплення вивченого.
1) Повтори за пам*яткою, як розв*язуються задачі на подвійне зведення до одиниці. (с. 49)
2) Розв*яжи задачу 84 (ПС, с. 24) двома способами, користуючись пам*яткою.
3) Повтори вивчені способи множення та ділення дво- та ттицифрових чисел. (ПС, с. 23, № 79)
4. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.
3. Математика – Повторення і закріплення вивченого.
1) Повтори за пам*яткою, як розв*язуються задачі на подвійне зведення до одиниці. (с. 49)
2) Розв*яжи задачу 84 (ПС, с. 24) двома способами, користуючись пам*яткою.
3) Повтори вивчені способи множення та ділення дво- та ттицифрових чисел. (ПС, с. 23, № 79)
4. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.
Немає коментарів :
Дописати коментар