Херсонський навчально-виховний комплекс №51

Навчальні матеріали та завдання для самостійного опрацювання (12 - 15 травня)

Вівторок, 12 травня
1. Російська мова – Глагол.
 ➤ Прочитай текст и выпиши из него все глаголы.
2. Математика – Прийоми раціональних обчислень. Множення і ділення на 5, 50.
1) Ознайомся з раціональним способом множення та ділення на 5 і 50. (с. 74 № 1)
➤ Щоб помножити на 50(5), достатньо подане число помножити на 100(10), а потім поділити на 2.
➤ Щоб поділити число на 50(5), можна подане число поділити на 100(10) і помножити на 2.
2) Закріпи вивчене. Розв"яжи приклади № 2 (с. 74 - 75)
3) Попрацюй над задачами. Порівняй задачі № 3 (с. 75). Задачу 3(2) запиши з розв"язанням в зошит (без додаткового питання).
 3. Природознавство – Органи чуття.
1) Ознайомся з органами чуття. Дізнайся про них цікаві факти.
2) Закріпи вивчене за підручником (с. 163 - 164) та зошитом (с. 76)
4. Основи здоров’я – Уява і здоров"я. Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви. 
1) Дізнайся про взаємозв"язок уяви та здоров"я. (підручник, с. 130 - 132)
2) Закріпи вивчене, виконавши завдання зошита (с. 61)
3) Потренуй свої півкулі головного мозку за вправами у відео.
Урок 2 з тренування півкуль головного мозку.  
 5. Мистецтво + Я у світі - Святковий травень. День вишиванки. + Народний символ і оберіг - вишиванка. 
Інтерактивний плакат-карта "Україна вишивана" 
1) Перевір свої знання про вишиванку за відео.
2) Заспіваймо!
 
3) А чи знаєш ти, що у візерунках вишивки можна зашифрувати якесь побажання чи, навіть, ім"я. 
➤ Знайди своє ім"я  ЗАКОДОВАНІ ІМЕНА В ОРНАМЕНТІ та замалюй його у вигляді вишивки на листочку у клітинку.
➤ А якщо хочеш створити візерунок самостійно, завітай сюди: ГАЛЕРЕЯ ОРНАМЕНТІВ 
4) Прийми участь у створенні відеопроекту "Моя вишиванка".

Середа, 13 травня
1. Математика – Нерівності зі змінною.
1) Ознайомся з темою уроку за відео. Працюй за зошитом на с. 76 - 78 № 2 - 5.
➤ Виконай тренувальну вправу з відео.  
2) Обчисли значення виразів самостійно у робочому зошиті (с. 78 № 6)
3) Розв"яжи задачу 8 (с. 78; у робочому зошиті, без обернених задач і додаткового завдання)
Зразок оформлення умови задачі дивись вчорашній урок. ⟰(вівторок, 12 травня)
2. Українська мова – Повторення. Що ми знаємо про текст і речення.

1) Повтори, що ти знаєш про текст та речення. (за відео та впр. 394(с. 164 підручника))
2) Виконай вправу 395(с. 164 - 165)
3) Перевір себе та пограй!
➤ Допоможи Буратіно.
➤ Типи текстів
➤ Головні члени речення
➤ Підмет і присудок
3. Літературне читання – Микола Носов. Витівники 
1) Прочитай оповідання Миколи Носова. (с. 166 - 168)
2) Дай відповіді на питання. Що тебе найбільше розсмішило?
4. Я у світі - дивись завдання у вівторок, 12 травня ⤊
5. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О. 

Четвер – 14 травня
1. Російська мова – Времена глаголов.
➤ Вставь пропущенные буквы в слова. Спиши текст. Определи времена глаголов.
2. Природознавство – Нервова система. Гігієна органів чуття.
1) Дізнайся про роль нервової системи та її органи.

1) Попрацюй з підручником - с. 165 - 167.
2) Перевір свої знання. ТЕСТ "Органи чуття"
3. Українська мова – Повторення. Будова слова.
 1) Повтори, що ти знаєш про будову слова та споріднені слова за відео та матеріалом підручника (с. 165 - 166, впр. 397, усно)
2) Закріпи вивчене. Виконай вправу 398 (с. 166)
4. Трудове навчання – Робота з папером та нитками. Складання оригамі "Сорочка-вишиванка".

П’ятниця, 15 травня
1. Літературне читання – Позакласне читання. В.Сухомлинський. У кожного є співуча пір"їнка.
1) Прочитай та попрацюй з оповіданням В. Сухомлинського "У кожного є співуча пір"їнка".(дивись відео)
2) До наступної п"ятниці прочитай розділ "У кожного є співуча пір"їнка"("Позакласне читання", с. 131 - 133). Виконай завдання до розділу. (с. 133 - 134)
2. Математика – Раціональні способи множення та ділення. Множення і ділення на 25. Множення на 11 та 101.
1) На основі вивченого раціонального способу множення та ділення на 5 та 50 склади алгоритм раціонального способу множення і ділення на 25. (с. 79 № 2, 3)
Тривалість відео дивись: 11 хв 28 с.
2) Користуючись знанням правила множення числа на суму, визнач раціональний спосіб множення на 11 та 101. (с. 85 № 2, 3) 
3) Дізнайся про ще один "секретний" спосіб легкого множення на 11 та 101. 

 
4) Узагальнюємо знання про нерівності. Виконай усно № 4, 5, 8 (с. 80 - 81)
3. Українська мова – Розвиток мовлення. Переказ "Мудра кицька"
➽ Уважно подивись відео та виконай усі завдання. Перекажи текст батькам.
➽ За бажанням запиши переказ в зошит. Можна надіслати фото роботи для перевірки на ел. пошту або в особистому повідомленні Viber.
4. Англійська мова – Завдання у блозі вчителя Роговська Г.О.


Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?