Навчальні матеріали та завдання
для самостійного опрацювання
під час карантину 13 березня - 03 квітня 2020
(23 березня - 27 березня)
Понеділок, 23 березня
1.
Літературне читання – Микола Трублаїні. Яшка і
Машка
2.
Українська мова – Змінювання прикметників
за числами та родами.
·
Виконай вправу 331, с. 138.
·
Зміни прикметники за родами та числами, заповнюючи
табличку(усно).
Однина
|
Множина
|
||
Чоловічий рід
|
Жіночий рід
|
Середній рід
|
|
зелений
|
|||
тихе
|
|||
радісні
|
|||
смачна
|
·
Утвори з кожним прикметником словосполучення
(прикметник+іменник).
·
Запиши утворені словосполучення
в зошит.
Зразок. Жовтий олівець, жовта кульбабка, жовте сонце, жовті дині.
3.
Математика – Алгоритм виконання
ділення з остачею.
·
Закріпи розуміння ділення з остачею, виконавши завдання –
ПС, с. 13, № 42
·
Потренуйся! Виконай ділення з остачею за алгоритмом(с.
27) – ПС, с. 14, № 45.
Зразок
·
Розв’яжи задачу на знаходження четвертого пропорційного
(ПС, с. 14, № 46).
Довідка до задачі 46
ПОГРАЙ у "Матіфік! Класна робота(оновлено)
· Повправляйся у діленні з остачею.(с. 28 № 1 – 5)
· Ознайомся з пам’яткою перевірки ділення з остачею. (с. 29)
· Виконай ділення з остачею з коментарем(письмово – с. 29)
Математика. 3 кл. Частина 4. Тема 5. (Письмове віднімання 906 – 472)
· Зошит, с. 46 - 47 – виконай завдання.
Маса
1 ящика
|
Кількість
ящиків
|
Загальна
маса
|
|
Дорослі
|
|||
Діти
|
ПОГРАЙ у "Матіфік! Класна робота(оновлено)
Вівторок, 24 березня
1.
Російська мова – Нарицательные и собственные имена существительные. (задание на карточке)
Не
забывай! Имя (отчество, фамилию, кличку животного, географические названия)
обозначают заглавной(большой) буквой.
Выбери нужную букву и спиши слова. С двумя словами
составь и запиши предложения.
(Х/х)ерсон, (У/у)краина, (Г/г)ород, (С/с)трана,
(М/м)арина, (П/п)етухов, (П/п)етух, (У/у)лица, (П/п)етрович, (П/п)етров,
(Ф/ф)амилия, (Б/б)арсик, (К/к)от, (О/о)десса, (К/к)арпаты, (Г/г)оры.
2.
Математика – Перевірка ділення з
остачею
·
Повтори таблиці множення, називаючи тільки результати.Наприклад,
таблиця множення числа 2: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 18, 20. · Повправляйся у діленні з остачею.(с. 28 № 1 – 5)
· Ознайомся з пам’яткою перевірки ділення з остачею. (с. 29)
· Виконай ділення з остачею з коментарем(письмово – с. 29)
Зразок.
38 : 5 = 7 (ост. 3)
1) 7=5 = 35
2) 35 + 3 = 38
3) 7=5 + 3 = 38
38 = 38
Пограй! Розумники. Математика. 3 кл. Частина 4. Тема 5. (Письмове віднімання 906 – 472)
3.
Природознавство – Значення грибів у
природі та житті людей.
· Підручник, с. 124 – 125 – прочитати, відповідати на питання.
·
Зошит, с. 62 – виконай завдання, склади пам’ятку
грибнику-початківцю. · Підручник, с. 124 – 125 – прочитати, відповідати на питання.
·
Перевір свої знання! Тест
за посиланням ГРИБИ
·
Підручник, с. 96 – 99 – прочитати, відповідати на
питання. · Зошит, с. 46 - 47 – виконай завдання.
Середа, 25 березня
С. 140 – прочитай оповідання М. Трублаїні «Омар»,
«Шоколад боцмана», дай відповіді на питання; перекажи оповідання своїм рідним.
1. Літературне читання – Микола Трублаїні. Омар. Шоколад Боцмана
«Омар» – час відео для перегляду: 2.58 – 4.14
«Шоколад боцмана» – час відео для перегляду: 1.26 – 2.57
2. Українська
мова – Змінювання прикметників за числами та
питаннями у поєднанні з іменниками.
1) Повтори правила с. 134, 138.
2) Провідміняй прикметник з іменником(усно)
2) Провідміняй прикметник з іменником(усно)
Відмінок
|
Питання
|
Однина
|
Питання
|
Множина
|
Н. в.
|
Хто? Яка?
|
Здорова
дитина
|
Хто? Які?
|
Здорові
діти
|
Р. в.
|
Кого?
Якого?
|
Кого?
Яких?
|
||
Д. в.
|
Кому?
Якому?
|
Кому?
Яким?
|
||
Зн. в.
|
Кого?
Якого?
|
Кого?
Яких?
|
||
Ор. в.
|
Ким?
Яким?
|
Ким?
Якими?
|
||
М. в.
|
На кому?
На якому?
|
На кому?
На яких?
|
||
Кл. в.
|
3) Виконай вправи 327, 328 (с. 137).
Пограй! «Розумники» Частина 5. Тема 2 (Синоніми-антоніми: чорний-білий)
3. Математика – Ділення з
остачею. Перевірка ділення з остачею.
1) Повправляйся у діленні з остачею та у перевірці
результата (скорочений варіант). Спробуй виконати ділення з остачею
багатоцифрових круглих чисел. (с. 30 - 31 № 1 - 5)
2)
Розв*яжи задачу 7: запиши в робочий зошит, скористайся запропонованою короткою
умовою. (с. 31)
Пограй! Розумники
Пограй! Розумники
Математика. 3 кл. Частина 4. Тема 6 (Письмове віднімання
трицифрових чисел)
4.
Я у світі - Україна на карті світу.
🔻 Підручник,
с. 142 - 145 - прочитати, відповідати на питання
🔻 Зошит,
с. 51 - 52 - виконай завдання.
5.. Англійська мова - завдання за посиланням Англ. мова. 3-А
Четвер, 26 березня
1. Російська мова – Употребление
заглавной буквы. Собственные имена существительные.
Вспомни об употреблении заглавной буквы и запиши
предложения, дополняя их словами из справки.
Маленький _____ сорвал синий _____. Тётя _____
вернулась вечером с _____ . Коля _____ привёз много сладких _____ . Витя _____
мастерил домик для _____ . Кот ___ высматривает мышь. У птенцов сначала
появляется _____, а потом – перья.
🔻 Підручник,
с. 126 – 127 – прочитати, відповідати на питання.
🔻 Зошит, с. 63 – виконай завдання.
➽ У вільний час переглянь ще відео про
бактерії:
3. Українська
мова – Повторення за темою «Прикметник»
1) Повтори
правила с. 123, 134, 138.
2) Виконай вправу 333 (с. 139) та вправу 335 (с.
140)
3) Зроби звуко-буквений аналіз слова ЩЕДРО за
зразком. Пригадай, що буква «щ» в українській мові позначає 2 звуки [шч] .
Перевір свої знання! Тест за посиланням Прикметник (код доступу: 618560)
Перевір свої знання! Тест за посиланням Прикметник (код доступу: 618560)
П’ятниця, 27 березня
1. Літературне
читання – Позакласне читання. Весна іде – красу
несе.
1) С.
110 – 118 – читаємо оповідання та вірші про весну,
2) виконуємо завдання на с. 119 – 120;
2) виконуємо завдання на с. 119 – 120;
3) прочитай 2 – 3 твори дібраних самостійно за
цією темою (читаємо протягом двох тижнів, до 10 квітня)
2. Українська
мова – Розвиток зв’язного мовлення
«Весна-красна».
Завдання – склади невелике оповідання (5-6 речень) на тему «Ой,
весна, весна, днем красна», запиши його в посібнику «Позакласне читання»(с.
120-121).
3. Математика
– Ділення з остачею (узагальнення)
1) Подивись презентацію Ділення з остачею (слайди 1 - 5).
2) Узагальнюємо
вивчене про ділення з остачею – с. 32 – 33, № 1 – 4, правило.
Коментар до № 4. Зверни увагу! 5 : 7 = 0 (ост. 5), тому що 5 < 7.
3) Потренуйся: ПС – с. 16, № 55, 56
Пограй у Матіфік! Домашня робота (оновлено)
Немає коментарів :
Дописати коментар