Херсонський навчально-виховний комплекс №51

Карантин(березень) 2020. Навчальні матеріали та завдання. (23.03 - 27.03)

Навчальні матеріали та завдання 
для самостійного опрацювання 
під час карантину 13 березня - 03 квітня 2020
(23 березня - 27 березня) 
 
Понеділок, 23 березня
1.     Літературне читання – Микола Трублаїні. Яшка і Машка
·        С. 139 – 140 - ознайомся з біографічною довідкою про Миколу Трублаїні та прочитай оповідання «Яшка і Машка», дай відповіді на питання після тексту.
2.     Українська мова – Змінювання прикметників за числами та родами.
·        Повтори правила с. 134, 138
·        Виконай вправу 331, с. 138.
·        Зміни прикметники за родами та числами, заповнюючи табличку(усно).
Однина
Множина
Чоловічий рід
Жіночий рід
Середній рід
зелений





тихе




радісні

смачна


·        Утвори з кожним прикметником словосполучення (прикметник+іменник).
·        Запиши утворені словосполучення в зошит.
Зразок. Жовтий олівець, жовта кульбабка, жовте сонце, жовті  дині.
3.     Математика – Алгоритм виконання ділення з остачею.
·        Закріпи розуміння ділення з остачею, виконавши завдання – ПС, с. 13, № 42
·        Ознайомся з алгоритмом виконання ділення з остачею. (с. 26 – 27, № 1 – 4(усно)).
·        Потренуйся! Виконай ділення з остачею за алгоритмом(с. 27) – ПС, с. 14, № 45.
Зразок

·        Розв’яжи задачу на знаходження четвертого пропорційного (ПС, с. 14, № 46).
 Довідка до задачі 46


Маса
1 ящика
Кількість
ящиків
Загальна
маса
Дорослі



Діти




ПОГРАЙ у "Матіфік! Класна робота(оновлено)


Вівторок, 24 березня

1.     Російська мова – Нарицательные и собственные имена существительные.  (задание на карточке)

Не забывай! Имя (отчество, фамилию, кличку животного, географические названия) обозначают заглавной(большой) буквой.

Выбери нужную букву и спиши слова. С двумя словами составь  и запиши предложения.

(Х/х)ерсон, (У/у)краина, (Г/г)ород, (С/с)трана, (М/м)арина, (П/п)етухов, (П/п)етух, (У/у)лица, (П/п)етрович, (П/п)етров, (Ф/ф)амилия, (Б/б)арсик, (К/к)от, (О/о)десса, (К/к)арпаты, (Г/г)оры.
2.     Математика – Перевірка ділення з остачею
·        Повтори таблиці множення, називаючи тільки результати.Наприклад, таблиця множення числа 2: 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 18, 20. 
·        Повправляйся у діленні з остачею.(с. 28 № 1 – 5) 
·        Ознайомся з пам’яткою перевірки ділення з остачею. (с. 29)

·        Виконай ділення з остачею з коментарем(письмово – с. 29)
Зразок.

38 : 5 = 7 (ост. 3)

1) 7=5 = 35

2) 35 + 3 = 38

3) 7=5  + 3 = 38

                 38 = 38
Пограй! Розумники. 
Математика. 3 кл. Частина 4. Тема 5. (Письмове віднімання 906 – 472)


3.     Природознавство – Значення грибів у природі та житті людей.
 ·        Підручник, с. 124 – 125 – прочитати, відповідати на питання. 
·        Зошит, с. 62 – виконай завдання, склади пам’ятку грибнику-початківцю. 
·        Перевір свої знання! Тест за посиланням  ГРИБИ
4.     Основи здоров’я – Дорожня безпека. Перехід  дороги в умовах обмеженої оглядовості.
·        Підручник, с. 96 – 99 – прочитати, відповідати на питання. 
·        Зошит, с. 46 - 47 – виконай завдання.
 


Середа, 25 березня
1. Літературне читання – Микола Трублаїні. Омар. Шоколад Боцмана
«Омар» – час відео для перегляду: 2.58 – 4.14
«Шоколад боцмана» – час відео для перегляду: 1.26 – 2.57                   
С. 140 – прочитай оповідання М. Трублаїні «Омар», «Шоколад боцмана», дай відповіді на питання; перекажи оповідання своїм рідним.

2. Українська мова – Змінювання прикметників за числами та питаннями у поєднанні з іменниками. 
1) Повтори правила с. 134, 138. 
2) Провідміняй прикметник з іменником(усно)
Відмінок
Питання
Однина
Питання
Множина
Н. в.
Хто? Яка?
Здорова дитина
Хто? Які?
Здорові діти
Р. в.
Кого? Якого?

Кого? Яких?

Д. в.
Кому? Якому?

Кому? Яким?

Зн. в.
Кого? Якого?

Кого? Яких?

Ор. в.
Ким? Яким?

Ким? Якими?

М. в.
На кому?
На якому?

На кому?
На яких?

Кл. в.




3) Виконай вправи 327, 328 (с. 137).
Пограй! «Розумники» Частина 5. Тема 2 (Синоніми-антоніми: чорний-білий)

3. Математика – Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею.
1) Повправляйся у діленні з остачею та у перевірці результата (скорочений варіант). Спробуй виконати ділення з остачею багатоцифрових круглих чисел. (с. 30 - 31 № 1 - 5)
 2) Розв*яжи задачу 7: запиши в робочий зошит, скористайся запропонованою короткою умовою. (с. 31)
Пограй! Розумники
Математика. 3 кл. Частина 4. Тема 6 (Письмове віднімання трицифрових чисел)

4.  Я у світі - Україна на карті світу.
🔻 Підручник, с. 142 - 145 - прочитати, відповідати на питання
🔻 Зошит, с. 51 - 52 - виконай завдання.

5.. Англійська мова - завдання за посиланням Англ. мова. 3-А

Четвер, 26 березня
1.     Російська мова – Употребление заглавной буквы. Собственные имена существительные.
Вспомни об употреблении заглавной буквы и запиши предложения, дополняя их словами из справки.
  Маленький _____ сорвал синий _____. Тётя _____ вернулась вечером с _____ . Коля _____ привёз много сладких _____ . Витя _____ мастерил домик для _____ . Кот ___ высматривает мышь. У птенцов сначала появляется _____, а потом – перья.

Справка. Василёк, василёк; Поля, поля; Арбузов, арбузов; Скворцов, скворцов, Пушок, пушок.

2. Природознавство – Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.
🔻 Підручник, с. 126 – 127 – прочитати, відповідати на питання.
🔻 Зошит, с. 63 – виконай завдання. 
➽ У вільний час переглянь ще відео про бактерії:

3. Українська мова – Повторення за темою «Прикметник»
1) Повтори правила с. 123, 134, 138.
2) Виконай вправу 333 (с. 139) та вправу 335 (с. 140)
3) Зроби звуко-буквений аналіз слова ЩЕДРО за зразком. Пригадай, що буква «щ» в українській мові позначає 2 звуки [шч] .

Перевір свої знання! Тест за посиланням   Прикметник (код доступу: 618560)


П’ятниця, 27 березня
1. Літературне читання – Позакласне читання. Весна іде – красу несе.
1) С. 110 – 118 – читаємо оповідання та вірші про весну,
2) виконуємо завдання на с. 119 – 120;
3) прочитай 2 – 3 твори дібраних самостійно за цією темою (читаємо протягом двох тижнів, до 10 квітня)

2. Українська мова – Розвиток зв’язного мовлення «Весна-красна».
Завдання – склади невелике оповідання (5-6 речень) на тему «Ой, весна, весна, днем красна», запиши його в посібнику «Позакласне читання»(с. 120-121).

3. Математика – Ділення з остачею (узагальнення)
1) Подивись презентацію Ділення з остачею (слайди 1 - 5).
 
2) Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею – с. 32 – 33, № 1 – 4, правило.
Коментар до № 4. Зверни увагу! 5 : 7 = 0 (ост. 5), тому що 5 < 7.
3) Потренуйся: ПС – с. 16, № 55, 56
Пограй у Матіфік! Домашня робота (оновлено)

4. Англ. мова - Завдання знайдеш за посиланням Англ. мова. 3-А

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?