22 лютого, вівторок
1. Українська мова (читання)
Маленька буква є. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 46-47)
1) Пригадай, які звукові значення мають букви я та ю.
2) За малюнком розкажи, які звуки може позначати буква є. Чи здогадалися, коли це буде відбуватися? (Буква є позначає один звук "е", коли стоїть після приголосного, та вказує на м'якість цього попереднього приголосного. Буква є позначає 2 звука "йа" на початку слова та після голосного.)
3) Попрацюй з букварем, використовуючи відео.
2. Українська мова (письмо)
Написання рядкової букви ц. (Прописи, с. 22)
1. Уважно роздивись букву ц. Які елементи тобі знайомі? Що нового побачили? (Мала нижня петля - "хвостик" - букви ц)
Спробуй написати "у повітрі" цю букву.
2. Потренуйся у написанні елеменів букви та самої букви ц.
3. Навчися писати верхнє з'єднання букви ц у складі оц.
4. Запиши каліграфічно та правильно слово "царівна" і речення.
Кого називають "царівна"? Назви казкових персонажів. Хто з них був царівною?
Чи бував ти у цирку? Які твої враження? Що особливо запам'яталось? Розкажи про це близьким.
3. Математика
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. (Підручник, с. 90. Зошит, с. 21)
1. Попрацюй за відео з підручником (с. 90 - усно, завдання 2-3 - виконай на листочку у клітинку).
Увага! Для виконання завдання 2 знадобиться звичайний листочок у клітинку, лінійка, простий олівець.
2. Виконай завдання зошита (с. 21)
Коментар до завдання 2. Уважно прочитай умову і питання задачі. Назви відомі числові дані(числа) задачі. Що вони означають? Запиши у перший рядок 5 3 ?
Визнач, якщо в задачі питається "Скільки всього?", це об'єднують чи вилучають. Виконай схему задачі. Запиши розв'язання у другий рядок (5+3=8)
У третьому рядку запиши відповідь 8. Скажи повну відповідь задачі. (Діти зробили всього 8 корабликів.)
Перевір себе.
Немає коментарів :
Дописати коментар