Мала буква ї. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 50-51)
1) Знайомимося з буквою ї.
2) Дивись відео та виконуй вправи, читай буквар. (с. 50-51)
2. Математика
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п'ятірки. (Підручник, с. 92. Зошит, с. 23 )
1. Повтори склад чисел 6, 7, 8, 9.
2. Попрацюй за відео з підручником (с. 92 - усно).
3. Виконай завдання зошита (с. 23)
Коментар до завдання 1.При виконанні завдання вибери один із варіантів складу числа.
Коментар до завдання 2.Прочитай уважно задачу. Про кого в ній розповідається? Якого окрасу народилися цуценята? Скільки їх народилося? Скільки було білих? Що сказано про сірих?
Подумай, яке питання треба задати? (Скільки сірих цуценят привела Жучка?)
Назвіть числові дані задачі. Що вони означають? Як ти розумієш слово "решта"? Яку дію потрібно використати, щоб знайти решту? (Віднімання)
Накресліть схему до задачі та розв'яжіть її.
Перевір себе. (Один з варіантів виконання завдання 1 та завдання 2)
3. ЯДС
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. (Підручник, с. 35. Зошит, с. 28-29)
1. Подивися відео. Ознайомся з предметами небезпеки вдома та правилами безпечної поведінки, запам'ятай номери служб порятунку.
2. Роздивися сторінку підручника. Визнач правила поведінки, коли сам вдома. (Підручник, с. 35).
3. Подивись відео казку "Андрійко і армія гострих ножиць". Які висновки ти зробив?
Немає коментарів :
Дописати коментар