16-17 березня, середа-четвер
У вільну та спокійну годину подивись та запам'ятай навчальний матеріал.
Виконуй практичні завдання, якщо є така можливість.
Я вірю, що ми скоро зустрінемось!
ПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ
1. Українська мова (читання)
Мала буква ф. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 54-55)
1) Виконай вправу "Розчитування" та ознайомся з буквою "еф", користуючись відео та букварем.
2) Роздивися разом з рідними сімейні фотографії; обговори, які події на них зображені. Які почуття визвали ці фото? Яка фотографія тобі найбільш подобається чи найдорожча? Помрій, яке фото ти хотів(хотіла) би зробити найближчим часом.
2. Українська мова (письмо)
Написання рядкової букви є. (Прописи, с. 26)
1) Виконай розвивально-графічні вправи на с. 26.
2) Роздивись рядкову букву є. З яких елементів вона складається? На яку букву схожа буква є?
3) Проаналізуй порядок написання букви. Спробуй написати її "в повітрі".
4) Потренуйся у написанні елементів букви та рядкової букви є.
5) Пригадай, звукові значення букви є. Що впливає на кількість звуків, які може позначати буква є?
6) Потренуйся у написані закритого і відкритого складу з буквою є. Розкажи, в якому складі буква є позначає 2 звука, а коли - 1 звук?
7) Запиши слова "єнот", "співає". Склади з цими словами речення(усно). Що цікавого ти знаєш про єнота? Чи є в тебе улюблена пісня? Заспівай її своїм рідним.
8) Запиши речення "Оксана вишиває". Перевір його. В якому слові букв, ніж звуків. Чому? Зроби припущення: що могла вишивати Оксана. Чи бачив ти, коли хтось вишиває або, можливо, вмієш це робити і сам(сама)?
3. Математика
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії. (Підручник, с. 95. Зошит, с. 26 )
1) Попрацюй за відео з сторінкою підручника. (с. 95)
2) Запам'ятай! Якщо питають у задачі "скільки всього...?", в короткій умові потрібно накреслити фігурну дужку. Якщо у задачі питається "на скільки більше/менше", в короткій умові використовують полукруглу дужку з виразом "на ?".
4) Попрацюй у зошиті. (с. 26)
Коментар до завдання 1.
Скільки кролів має господар? Які саме? Скільки білих кролів? Скільки сірих кролів? Назви числові дані задачі. Що позначає число 9; число 2?
Яке питання задачі? Пригадай, як знайти решту. (Потрібно від загального числа відняти відому частину, тоді отримаємо решту.)
Виконай схему задачі та розв'яжи її. Коментар до завдання 2.
Яких риб упіймав Павлик? Скільки карасів? Скільки окунів? Назви числові дані задачі. Що позначає число 4; число 1?
Яке питання задачі? Пригадай, як знайти загальне число(суму). (Потрібно додати відомі числа)
Виконай схему задачі та розв'яжи її.Перевір себе.
5. ЯДС
Твоє здоров'я
- З давніх давен в народі говорять: "Бережи плаття знову, а здоров'я змолоду". Подивись відео. Подумай, що ти робиш, щоб зберегти своє здоров'я.
Виконай цікаві вправи в зошиті (с. 32-33). Спробуй вдома скласти свою "райдугу" корисних продуктів. Якщо вийшло, поділись з нами фото.
6. Мистецтво
Мистецьке місто. Архітектура. Казковий будиночок
- Який у тебе улюблений казковий герой? Чим він тобі подобається?
- Виконай малюнок "Казковий будиночок". А допоможуть тобі в цьому декілька відео уроків. Дивись за посиланням:
Немає коментарів :
Дописати коментар