22 березня, вівторок
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
Кожен новий день додає нам хвилинку світового дня, світло перемагає ніч, тож і ми з вами рухаємося до буяння природи, теплого літечка, мирного і спокійного життя.
З гарним настроєм виконуй навчальні вправи і дізнаєшся щось нове. Успіхів!!!
1. Українська мова (читання)
Маленька буква щ. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 58-59)
1) Ознайомся з буквою "ща" і навчися читати склади та слова, користуючись відео.
3) Промов слова "щока" і "рука". Подумай, в якому із них звуків більше, ніж букв. Чому?
4) Прочитай закличку. Чому цей віршик має таку назву? Послухай і заспівай закличку у сучасній обробці.
5) Прочитай текст. Придумай йому заголовок. Яка щітка найпотрібніша? Якою щіткою ти користуєшся найчастіше?
2. Українська мова (письмо)
Закріплення вивченого. Списування з рукописного та друкованого тексту. (Прописи, с. 29)
1) Пригадайте, які звукові значення може мати буква є. Прочитайте склади на перших двох рядочках. Яке звукове значення має буква є? Чому? (Буква є позначає 2 звука, тому що стоїть на початку складу.) У якому складі є м'який приголосний? Запишіть ці склади.
2)
Прочитайте слова на наступних рядках. Що вони позначають? Чому вони записані з великої букви? (Ямпіль - місто Вінницької області.)
Запишіть каліграфічно ці слова.
Порахуйте в них кількість букв і звуків. Поясніть. (Юлія - 4 букви, 6 звуків. Ямпіль - 6 букв, 6 звуків)
3)
Прочитайте і запишіть речення. Зверніть увагу на нижні з'єднання букв ія та ал, верхні з'єднання оф, ює.
4) Пригадай написання рукописних букв Цц, Єз, Юв. Запиши їх у з'єднанні.
5) Прочитай слова. Яке з них позначає предмет, а яке - дію предмета? Подумай, як поєднати букви у словах. Запиши.
6)
Прочитай речення. З ким би ти поділився цукерками? Запиши
рукописними буквами це речення. Поясни звукові значення букв я та ю.
Перевір себе.
Складаємо короткий запис задач. (Підручник, с. 98. Зошит, с. 29)
1. Попрацюй за відео з підручником (с. 98 - усно).
2. Виконай завдання зошита (с. 29)
Коментар до завдання 1.
- Уважно прочитай умову і питання першої задачі. Назви відомі числові дані(числа) задачі. Що вони означають? Запиши у перший рядок 5 3 ?
Виконай схему задачі. Накресли відрізок на 5 клітинок. Це кількість оленів у першому стаді. Що сказали про кількість оленів у другому стаді? Що це означає? (На 3 оленя більше, тобто стільки ж (5) і ще 3). Накресли відповідний відрізок (5 і 3 клітинки). Познач, що невідомо.
Запиши розв'язання у другий рядок (5+3=8)
У третьому рядку запиши відповідь 8. Скажи повну відповідь задачі. (У другому стаді 8 оленів.)
- Уважно прочитай другу задачу. Назви числові дані задачі. Що означають ці числа? Яке питання задачі?
Виконай схему задачі. Потрібно порівняти кількість оленів у двох стадах. Яку дію використовуємо для різницевого порівняння двох чисел? (Віднімання.)
Запиши розв'язання і відповідь задачі на наступних рядках.
Назви повну відповідь задачі. ( У першому стаді на 2 оленя більше, ніж у другому. У другому стаді на 2 оленя менше, ніж у першому.)
Коментар до завдання 2. При виконанні завдання скористайся правилом віднімання чисел 6, 7, 8, 9.
Перевір себе.
Немає коментарів :
Дописати коментар