Херсонський навчально-виховний комплекс №51

пʼятниця, 18 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання (1 - Б) 18 лютого

 18 лютого, п'ятниця

1. Математика
 - Повтори склад числа 5.

- Попрацюй з підручником усно, скористайся відео.
Пояснення завдання 4.
Питання 1. Не може бути питанням задачі, бо не відповідає умові задачі. Ніхто не прилітав, птахи вже сидять на дереві.
Питання 2.  Не може бути питанням задачі, бо ці дані вже є в умові задачі. Утворена задача не потребує розв'язання.
Питання 3, 4, 5. Можуть бути питанням задачі, щоб на них відповісти, потрібно виконати розв'язання. (До питання 3: 7+3=10(пт.). До питання 4-5: 7-3=4)
або виконай ці завдання онлайн за посиланням.
Інструкція
Завдання 1, 2. 3.  Обчисли, у пусті клітинки впиши відповіді. Читай уважно завдання.
Завдання 4. Уважно прочитай питання до умови, якщо воно може бути питанням задачі постав у клітинку знак "плюс" +.
Завдання 5. У прямокутнику запиши приклад-розв'язання задачі.
Нажми "finish", впиши своє прізвище та ім'я, відправ.
2. Українська мова (письмо) 

Написання маленької букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. (Прописи, с. 20)

Подивись відео. Ознайомся з написанням рядкової букви я.

2) Попрацюй у прописах(с. 20)

Зверни увагу на нижнє з'єднання букви я з буквами у складах ям, ся. 

Яке звукове значення має буква я в складі мя? (У cкладі мя буква я стоїть після приголосного звука і позначає 1 звук  "а" та вказує на м'якість попереднього приголосного.)

Порахуй кількість звуків і букв у кожному слові з буквою я. Чого більше: звуків чи букв? Чому? Поясни. ( В словах якір, маяк, яскраво буква я позначає 2 звуки "йа", тому що стоїть на початку слова (якір, яскраво) та після голосного (маяк).)

3. ЯДС

Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок (Підручник, с. 38-39. Зошит, с. 26)

- Роздивись ілюстрацію підручника. Про які правила безпечної поведінки забула дівчинка Червоний Капелюшок?

- Попрацюй у зошиті (с. 26). Проведи дівчинку безпечною дорогою.

- Придумай діалог між мисливцем і Червоним Капелюшком. Запропонуй інший кінець казки.

- Пригадай, в яких казках герої не дотримувалися правил безпечної поведінки та потрапили у біду. Що ти можеш їм порадити? ("Три поросятка", "Івасик-Телесик", "Колобок" та інші)

4. Дизайн і технології.

Вінні-Пух. Аплікація з паперу "Вінні-Пух з кулькою".

- Пригадай, хто такий Вінні-Пух. Заспівай з ним пісеньку. 

Пісня Вінні Пуха 

- Користуючись відео, виконай аплікацію з паперу "Вінні-Пух з кулькою".

 За бажанням фото своєї роботи надішли особистим повідомленням у Viber або на ел. пошту: bondartatnik@ukr.net.

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?