Херсонський навчально-виховний комплекс №51

понеділок, 21 лютого 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 21 лютого

 21 лютого, понеділок

1. Українська мова (читання) 

Велика буква Ю. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 44-45)

1) Виконай вправи для розчитування.

2) Попрацюємо з букварем. 

Читаємо з Читалочкою. Прочитайте перший та другий стовпчики. На що звернули увагу? (У стовпчиках записані імена людей, але такі, що вживаються у різних ситуаціях: ім'я дорослої людини, дитини чи у ласкавій формі.) А що за слова записані у третьому стовпчику? (Прізвища людей)

Діалог. За допомогою батьків прочитай діалог. Розподіліть ролі, а потім поміняйте порядок читання. Що тобі більше сподобалось читати? Задавати питання чи відповідати на них? Чому сказали, що в поході з батьками буде цікаво і безпечно?

Робота над текстом. Прочитай текст. Чим були схожі Юля і Юрко? Чому сказали в тексті, що вони справжні друзі? Розкажи рідним про своїх друзів.

2. Українська мова (письмо) 

Написання великої букви Я.  (Прописи, с. 21)

1) Пригадайте, які звукові значення може мати буква я.


2) Роздивись уважно велику букву Я. З яких елементів вона складається? У повітрі напиши декілька букв. Потренуйся писати елементи і велику букву Я в "Прописах".

3) Прочитай слова записані на наступних рядочках. Що вони позначають? (Імена) Чи однакова кількість букв і звуків в цих словах? Чому? (Звуків більше, ніж букв, тому що буква я на початку слова позначає 2 звука)

3) Прочитай і запиши речення. Зверніть увагу на нижнє з'єднання букви я у словах. Поясни вживання великої букви у кожному слові. Порахуй, скільки букв я у записаному реченні. Які звукові значення має ця буква в кожному слові? (Лідія - 2 звука, Яся - 2 звука і 1 звук (стоїть після приголосного), Ялта - 2 звука)

5) Виконай розвивальні графічні вправи "Равлик".  

3. Математика

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. (Підручник, с. 89. Зошит, с. 20)

1. Проведемо дослідження таблиці додавання і віднімання числа 5 за матеріалом підручника, користуючись відео. (Працюємо усно)


2.   Виконай завдання зошита (с. 20). Для довідки скористайся відео.


4. ЯДС

Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома (Зошит, с. 27)

1. Подивись відео. Повтори правила безпечної поведінки вдома.

2. Виконай завдання у зошиті. (с. 27)

5. Англійська мова
Завдання для усіх за посиланням Англ. мова 1-Б 21 лютого
G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?