Херсонський навчально-виховний комплекс №51

понеділок, 21 березня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 21 березня ПН

 21 березня, понеділок

Дорогі мої першокласники! Продовжуємо наше навчання, на жаль, поки що дистанційно. Але ми усі сподіваємося на краще і наш з вами внесок у майбутнє - міцні знання. 

Тож до роботи!!! 

ПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ

 
Заряджаємося енергією з Вікою Р.
1. Українська мова (читання) 
Велика буква Ф. Читання складів, слів та речень з вивченими буквами. (Буквар, с. 56-57)
1) Скористайся відео або попрацюй самостійно з букварем.

2) Попрацюємо з букварем. 
Читаємо з Читалочкою. Прочитайте стовпчики слів. На що звернули увагу? (У стовпчиках записані імена людей та прізвища.)

Діалог. За допомогою батьків прочитай діалог. Розподіліть ролі, а потім поміняйте порядок читання. Що тобі більше сподобалось читати? Задавати питання чи відповідати на них? Чи був ти у дельфінарії? Яких ще тварин там можна побачити?
У вільний час відвідай дельфінарій (віртуально) Одеський дельфінарій "Немо"
Читання вірша. Прочитай та придумай заголовок. За бажанням вивчи вірш напам'ять.
Робота над текстом. Прочитай текст. Що цікавого відбувалося в ньому? А тобі сняться кольорові сни? Який колір у тебе улюблений? Спробуй намалювати малюнок цим кольором.
2. Українська мова (письмо) 
Закріплення вивченого. Списування з рукописного та друкованого тексту. (Прописи, с. 28)

1) Пригадайте, які звукові значення може мати буква я, ю, є. Прочитайте склади на перших двох рядочках. Які звукові значення мають ці букви? Чому? (У першому рядку в складах ця, цю букви я і ю позначають 1 голосний звук і вказують на м'якість попереднього приголосного, тому що стоять після приголосного. У другому рядку буква є позначає 2 звука, тому що стоїть на початку складу.) Запишіть ці склади.

2) Прочитайте слова на наступних рядках. Що вони позначають? Чому слово Дюймовочка записано з великої букви? Запишіть каліграфічно ці слова. Порахуйте в них кількість букв і звуків. Поясніть.
3) Прочитайте і запишіть речення. Зверніть увагу на нижнє з'єднання букв ол та ця, верхнє з'єднання од. Подумай, чому у криниці холодна водиця. Промов це речення як скоромовку декілька раз.
4) Пригадай написання рукописних букв Єє, Яя, Юю. Запиши їх.
5) Прочитай слова. Яке з них позначає предмет, а яке -  дію предмета? Подумай, як поєднати букви у словах. Запиши. 
6) Прочитай речення. Який казковий герой шукав золотий ключик? Запиши рукописними буквами це речення. Поясни звукові значення букв я та ю.
Перевір себе.

3. Математика
Додавання і віднімання чисел 6, 7, 8, 9. (Підручник, с. 97. Зошит, с. 28)


1. Працюємо за відео з сторінкою підручника, с. 97. (Працюємо усно) 


2.   Виконай завдання зошита (с. 28).

 Перевір себе.

4. ЯДС

Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни. (Зошит, с. 34-35)

1. Подивись відео. Дізнайся більше про ознаки весни та весняні місяці.

2. Виконай завдання у зошиті. (с. 34-35)

5. Англійська мова
Завдання для усіх за посиланням Англ. мова 1-Б 
G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?