Херсонський навчально-виховний комплекс №51

понеділок, 28 березня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 28 березня ПН

 28 березня, понеділок

Чудові мої школярики! 
Продовжуємо наше навчання. З кожним днем все тепліше, а ми міцнішаємо, стаємо розумнішими і витриманішими.
 
ПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ
Розкажи рідним про свій настрій.


Перед початком роботи зосередимося та зробимо пальчикову гімнастику.
Тож до роботи!!!
1. Українська мова (читання) 
Звуки "дз", "дз' "Буквосполучення дз. Читання складів, слів та речень з буквосполученням дз. (Буквар, с. 64-65)
1) Подивись уважно відео. Ознайомся з звуками "дз", "дз' "; навчись їх читати та робити звуковий аналіз слів з ними.

2) Попрацюємо з букварем. 
Завдання 1. Прочитайте назви малюнків. Визнач місце у слові буквосполучення дз. Чи однакова кількість букв і звуків у словах? (У словах букв більше, ніж звуків, тому що буквосполучення дз позначає 1 звук "дз".)
Завдання 2. Прочитай текст. Придумай заголовок. Чи зрозумів ти, хто такий гедзь? (Гедзь - комаха, рос. овод)
Завдання 3. Прочитай словосполучення. Утвори з ними речення.
Визнач, які словосполучення потрібно добавити в такі речення:
Крихти хліба ... ... .                      В тісто мама добавить ... ... .
Петрик полюбляє ... ... .              Швидко струмок біжить і  ... ... .
Робота над текстом. Прочитай текст. Що цікавого ти дізнався? У яких птахів дзьоб нагадує кусачки? Який дзьоб у качки? Для чого дятлу міцний дзьоб? 
У вільний час послухай казку "Чий дзьоб кращий"
 
2. Українська мова (письмо) 
Написання рядкової букви ф.  (Прописи, с. 32)

1) Виконай каліграфічно-розвивальні вправи. (с. 32)
2) Роздивись уважно рядкову букву ф. З яких елементів складається? (Довга паличка та два овали.)
3) Навчись писати букву ф.
4) Потренуйся у правильному поєднанні букви ф в складах та словах. Склади з записаними словами "фара" та "телефон" речення.
5) Запиши каліграфічно правильно речення "Юрко грає у футбол". Чи вмієш ти грати у футбол? Які спортивні ігри подобаються тобі? 
ВІДПОЧИНЬ ! 

3. Математика
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п'ятірки. (Підручник, с. 102. Зошит, с. 33)

1. Працюємо за відео з сторінкою підручника, с. 102. (Працюємо усно) 
2.   Виконай завдання зошита (с. 33). 
Коментар до завдання 3.  Скільки Ганнуся поклала ляльок у першу коробку? Що сказали про ляльки у другій коробці? Яке питання задачі? Що позначають числа 9 і 6? Що означає вислів "на 6 менше"? (На 6 менше, значить, стільки ж без 6.) Якою дією скористаємося, щоб розв'язати задачу? (Віднімання) Чому? Допиши числові дані в коротку умову задачі. Склади схему. Розв'яжи задачу. 
 Перевір себе.

4. ЯДС
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. Бруньки на гілочці.
  • Подивись відео. Спробуй за допомогою дорослих провести досліди.

5. Англійська мова
Завдання для усіх за посиланням Англ. мова 1-Б 

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?