Херсонський навчально-виховний комплекс №51

вівторок, 29 березня 2022 р.

Дистанційне навчання. 29 березня (ВТ)

 29 березня, вівторок

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА. Патріотична хвилинка

Кожен з нас має друзів. І велике щастя, якщо вони справжні! Це людина, яка завжди підтримає тебе: і у скрутну хвилину, і в радості. Подзвони другу, якщо є така можливість. Поспілкуйтесь.

Ми так давно не бачили один одного, сумуємо за друзями, однокласниками. Але за допомогою сучасних засобів ми можемо побачитися. Подивись, наша Віка вивчила для усіх нас чудовий віршик.

З гарним настроєм виконуй навчальні вправи і дізнаєшся багато нового. Успіхів!!!

1. Українська мова (читання) 

Звук "дж". Буквосполучення дж. Читання складів, слів та речень з буквосполученням дж. (Буквар, с. 66-67)

1) Подивись уважно відео. Ознайомся зі звуком "дж"; навчись  читати та робити звуковий аналіз слів з ним. Працюй з букварем. (с. 66-67)

2) Запам'ятай! Буквосполучення "дж" позначає 1 приголосний звук "дж".
3) Для тренування можеш виконати додаткові вправи Читаємо з ДЖ
ВІДПОЧИНЬ !

2. Українська мова (письмо)
Написання великої букви Ф. (Прописи, с. 33)
1) Виконай каліграфічно-розвивальні вправи. (с. 33)
2) Роздивись уважно велику букву Ф.  З яких елементів складається? Чим схожа на рядкову букву ф? Чим відрізняється?
3) Навчись писати букву Ф. 
4) Потренуйся поєднувати букву у склад Фи.
5) Прочитайте слово на наступному рядку. Що воно позначає? Чому воно записано з великої букви? (Фаїна - жіноче ім'я.) 
Запишіть каліграфічно це слово. Порахуйте в ньому кількість букв і звуків. Поясніть. (У слові Фаїна 5 букв, а звуків більше - 6, тому що буква ї завжди позначає 2 звуки "йі".)
3) Прочитайте і запишіть речення. Зверніть увагу на верхні з'єднання букв от та ог
Чи пробував ти фотографувати? Разом з батьками зроби якусь цікаву фотографію.

 3. Математика
Порівнюємо число і математичний вираз. (Підручник, с. 103. Зошит, с. 34)

 
1. Попрацюй за відео з підручником (с. 103 - усно).


2. Виконай завдання зошита (с. 34) 

Коментар до завдання 1. 

  • Уважно прочитай умову і питання задачі. Назви відомі числові дані(числа) задачі. Що вони означають? Запиши у перший рядок: 6   1   ?
    Виконай схему задачі. Накресли відрізок на 6 клітинок. Це кількість ягідок, яка була на гілочці. Що трапилося потім з ягідками?  (Одну зірвала ворона.). Познач на схемі 1 клітинку і те, що залишилося, невідомим.
    Яку дію треба використати, щоб знайти остачу (скільки залишилося)? (Віднімання) Запиши розв'язання у другий рядок (6-1=5)
 Коментар до завдання 2.
  •     Уважно прочитай  задачу. Який посуд вимила Іринка? Назви числові дані задачі. Що означають ці числа? Яке питання задачі?
   Виконай схему задачі.  Потрібно порівняти кількість чашок і блюдець. Яку дію використовуємо для різницевого порівняння двох чисел? (Віднімання.)
    Запиши розв'язання і відповідь задачі на наступних рядках.  
Назви повну відповідь задачі. ( На 1 чашку більше, ніж блюдець, вимила дівчинка.)
Коментар до завдання 3. Розв'яжи УСІ приклади.
Перевір себе.
G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?