Херсонський навчально-виховний комплекс №51

середу, 13 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 13 квітня СР

 13 квітня, середа

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
Вітаю, любі мої першокласники! 
Весна буяє навколо квітучими деревами. Вже радує нас запашним цвітом абрикос і слива, мигдаль. А за ними розквітне персик і вишня, яблуня. Біля будинків з'явилися перші кульбабки і нарциси. 

У всі часи митці захоплювалися весною - періодом відродження, пробудження природи. Весна надихає, заспокоює. Пропоную тобі послухати мелодії весни.
 Вибери на свій смак:
 А на мистецтві намалюємо гілочку квітучого дерева.

1. Українська мова (читання)
Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Великий і малий" Валентина Бичка (Буквар, с. 84-85) 
1) Попрацюй за відео та букварем.
2) Прочитай віршики. Дай відповіді на питання? Чому тебе навчили ці твори? Які добрі справи ти вмієш робити?
ВІДПОЧИНЬ! Фізкультхвилинка "Справжній друг"
2. Українська мова (письмо) 
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. (Прописи, с. 42)
1) Назвіть букви та їх звукове значення. В чому особливість букв щ, ь, ю, я. (Букви ю-я можуть позначати 1 або 2 звуки в залежності від розташування в слові. Буква щ завжди позначає 2 приголосних звуки "шч". Буква ь не позначає звуку, служить для позначення м'якості попереднього приголосного.) Запишіть букви. Придумайте до кожної букви слово.
 2) Роздивись малюнки. Назви їх та запиши слова. (Фарби, черепаха, трактор, папуга.)
3) Що роблять фарбами? Запиши речення (Фарбами малюють.) Які слова можна об'єднати узагальнюючим словом. Запиши. (Черепаха і папуга - тварини.)
4) Пригадай написання рукописних букв представлених у прописах. Якщо забувся, скористайся алфавітом. Запиши їх.
 Перевір себе.
5) Візьми звичайний(робочий) зошит у косу лінію та спиши останній абзац тексту на с. 15 (2 речення).
   Дружба зробила добру справу. В саду запанували мир і злагода.
 3. Математика
Записуємо числа другого десятка. (Підручник, с. 116. Зошит, с. 46)
1) Попрацюй зі сторінкою підручника, користуючись відео.
2) Виконай завдання в зошиті. (с. 46)
Коментар до завдання 4. Прочитай уважно задачу. Визнач основні слова в умові задачі. (Намистинки червоні, сині.) Пригадай, що загальна кількість предметів позначається фігурною дужкою. (В задачі всього 50 намистинок) Допиши числові дані в коротку умову. Склади схему та розв'яжи задачу.
 Щоб знайти частину цілого потрібно від загальної кількості відняти відому частину. (50-20=30)
Перевір себе.
 4. Англійська мова
Завдання для обох груп Англ. мова 1 кл.

 5. Мистецтво
Весну зустрічаємо. Малюнок "Квітуча гілочка".
- Якщо надворі спокійно, гарна погода, разом з батьками вийди на вулицю, роздивися будь-яке квітуче дерево, вдихни його аромат, помрій про щось приємне, загадай бажання. Хай збудеться!!!
- За відео уроками навчися малювати квітучу гілочку дерева.
Варіанти малюнків:  
 
За бажанням фото своєї роботи надішли особистим повідомленням у Viber або на ел. пошту: bondartatnik@ukr.net.

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?