Херсонський навчально-виховний комплекс №51

понеділок, 4 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 4 квітня ПН

 4 квітня, понеділок

Дорогі мої першокласники! Розпочнемо новий навчальний тиждень з патріотичної хвилинки. Дякую всім, хто прийняв участь у нашому заході.

Патріотична хвилинка

Далі буде ...

ПСИХОЛОГІЧНІ ВПРАВИ 

Одним із способів заспокоїтися і пережити хвилювання є виконання буденних справ. Пропоную тобі послухати аудіоказку, а потім допомогти рідним навести порядок вдома.  

АУДІОКАЗКА "Чому треба прибирати у оселі" 

1. Українська мова (читання) 
Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Хто в хатці живе?" (Автор Любов Голота) (Буквар, с. 72-73)
1) Скористайся відео або попрацюй самостійно з букварем.

2) Попрацюємо з букварем. 
Читаємо з Читалочкою. Прочитайте і відгадайте загадку. Чи вгадав? (Равлик) Що ти знаєш про равлика?
Робота над віршем. Прочитай декілька разів вірш. Дай відповіді на питання. Якби ти зустрів равлика, якби себе повів?
Робота над закличкою. Прочитай текст заклички декілька разів, навчись її промовляти як скоромовку.
2. Українська мова (письмо) 
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з рукописного та друкованого тексту. (Прописи, с. 36)

1) Пригадайте, яке звукове значення має буква щ. Прочитайте склади на перших рядках. Запишіть ці склади. Назви слова з цими складами. 
2) Прочитайте слова на наступних рядках. Що вони позначають? Чому слово Миколаїв записано з великої букви? (Миколаїв - обласний центр, "сусід" міста Херсона.) Запишіть каліграфічно ці слова. Порахуйте в них кількість букв і звуків. Поясніть. (Миколаїв - 8 букв, 9 звуків; буква ї позначає 2 звуки. Щітка - 5 букв, 6 звуків; буква щ позначає 2 звуки.)
3) Прочитайте і запишіть речення. Зверніть увагу на нижнє з'єднання букв ол у слові молоко, верхнє з'єднання ок у словах молоко, їжачок.
4) Пригадай написання рукописних букв Її, Щщ, Фф. Запиши їх у з'єднанні. Назвіть їх звукове значення.
5) Прочитай слова. Подумай, як поєднати букви у словах. Запиши. 
6) Прочитай речення. Запиши рукописними буквами це речення. Поясни звукові значення букв щ, я та є.
Перевір себе. 

3. Математика
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. (Підручник, с. 108. Зошит, с. 38)


1. Працюємо за відео з сторінкою підручника, с. 108. (Працюємо усно) 


2.   Виконай завдання зошита (с. 38). 
Коментар до завдання 2. Визнач головні слова задачі. (Чорні лебеді, білі лебеді.) Запиши в коротку умову числові дані. Питання задачі познач в умові полукруглою дужкою. Пригадай, як виконати різницеве порівняння чисел. (Щоб порівняти два числа, треба від більшого числа відняти менше.)
Коментар до завдання 3-4. Пригадай, що арифметичні дії з іменованими числами виконуються так само, як і з числами. При виконанні арифметичних дій у виразах на декілька дій записуй зверху над першим арифметичним знаком проміжковий результат.
Перевір себе.

4. ЯДС

Весняні свята. Великдень. День матері (Зошит, с. 44-45)

1. Подивись відео. Дізнайся більше про весняні свята: Великдень (24 квітня) та день Матері (друга неділя травня)

2. Виконай завдання у зошиті. (с. 44-45)

5. Англійська мова
Завдання для усіх за посиланням Англ. мова 1-Б 
G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?