29 квітня, п'ятниця
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
Дорогі мої першачки!
Продовжуємо знайомитися з техніками арттерапії, які допоможуть вам вирівняти свій емоційний стан. Читаємо далі мініпорадник від психотерапевтки Вікторії
Назаревич «Що робити, якщо...».
15.
Треба швидко відновити сили – малюй пейзажі.
16. Хочеш зрозуміти свої почуття – малюй автопортрет.
17. Важливо запам’ятати стан – малюй кольорові плями.
18. Якщо треба систематизувати думки – малюй стільники або квадрати.
19. Хочеш розібратися в собі й своїх бажаннях – зроби колаж.
20. Важливо сконцентруватися на думках – малюй точками.
21. Для пошуку оптимального виходу із ситуації – малюй хвилі й кола.
22. Відчуваєш, що «застряг» і треба рухатися далі – малюй спіралі.
23. Хочеш сконцентруватися на меті – малюй сітки й мішені.
1. Українська мова (письмо)
Повторення написання букв Лл, Мм, Нн. З'єднання букв. Складання та запис речень. Списування з друкованого тексту. (Прописи, с. 51)
1)
Назви букви, записані синім кольором. Які звуки вони позначають? Придумай слова, які б
починалися на ці букви і написання було б з великої букви чи з рядкової.
3)
Назви малюнки. Допиши пропущену букву. Запиши ці слова 2 рази.
4)
Прочитай речення на наступному рядку. Запиши його каліграфічно. Замість
малюнка напиши слово (нитки). Не забудь, що початок речення треба
писати з великої букви.
Перевір себе.
6) Візьми звичайний(робочий) зошит у косу лінію та спиши 3 речення.
Не має на світі школяра, який не любить канікули. Це час відпочинку, цікавих пригод, пізнання нового. На канікулах потрібно зміцнити себе і набратися сил для нових звершень. Відпочинь та заспівай!
2. Математика
Додаємо і віднімаємо числа. (Підручник, с. 127. Зошит, с. 55-56)
1)
За відео уроком закріпи вміння додавати та віднімати на основі розрядного складу числа. (Підручник, с. 127)
2) Попрацюй в зошиті. (с. 55 - завдання 1, с. 56)
Перевір себе.
3-4. ЯДС. Дизайн і технології.
Літо. Ознаки літа. Літо у житті тварин та людей. (Зошит, с. 56-61)
Аплікація "Сонечко"
- Подивись відео та дізнайся більше про ознаки літа, повтори назви літніх місяців.
- Виконай завдання зошита. (с. 56-61)
- Дізнайся про правила безпечної поведінки під час грози.
- Запам'ятай, що потрібно робити, щоб запобігти сонячному удару та опіку.
- Зроби аплікацію "Сонечко" та завжди пам'ятай про правила безпечного поводження на сонці під час канікул.
Немає коментарів :
Дописати коментар