Херсонський навчально-виховний комплекс №51

вівторок, 5 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 5 квітня ВТ

 5 квітня, вівторок

Патріотична хвилинка

Далі буде ...
 
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА.  
Юні друзі! На уроках ЯДС ви мені розповідали про своїх домашніх улюбленців. Маю надію, що ви за ними доглядаєте та дбаєте про них, а вони за це віддячать вам своєю ласкою та відданістю. Навіть у природі можна зустріти щирих українців-папужок.

З гарним настроєм виконуй навчальні вправи і дізнаєшся багато нового. Успіхів!!!

1. Українська мова (читання)  
Опрацювання тексту "Папужка" Л. Борщевської. (Буквар, с. 74-75)

1) Подивись уважно відео та попрацюй з текстом "Папужка" (с. 74-75)

2) Перевір себе! Виконай ТЕСТ до тексту "Папужка"
ВІДПОЧИНЬ !

2. Українська мова (письмо)
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з рукописного та друкованого тексту. (Прописи, с. 37)

1) Пригадайте, яке звукове значення має буква щ. Прочитайте склади на перших рядках. Запишіть ці склади. Назви слова з цими складами. 
 2) Прочитайте слова на наступних рядках. Що вони позначають? Чому слово Єгор записано з великої букви? 
 Запишіть каліграфічно ці слова. Порахуйте в них кількість букв і звуків. Поясніть. (Єгор - 4 букви, 5 звуків; буква є позначає 2 звуки, тому що стоїть на початку слова. Щебече - 6 букв, 7 звуків; буква щ позначає 2 звуки.)
3) Прочитайте і запишіть речення.(Я вивчаю алфавіт.) Зверніть увагу на нижнє з'єднання букв ал у слові алфавіт. Назвіть усі букви алфавіту.
4) Пригадай написання рукописних букв Ї, д, Щ, е, Ф, у. Запиши їх у з'єднанні. Прочитайте утворені склади. Придумайте слова з цими складами.
5) Прочитай слова. Подумай, як поєднати букви у словах. Запиши. В якому із записаних слів звуків більше, ніж букв? Чому? ( У слові хрущ - 4 букви і 5 звуків, тому що буква щ позначає 2 звуки.)
6) Прочитай речення. Запиши рукописними буквами це речення. Поясни звукові значення букв щ, ї. Назві всі букви алфавіту.
Перевір себе. 
 3. Математика
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. (Підручник, с. 109. Зошит, с. 39)
1. Попрацюй за відео з підручником (с. 109 - усно).

2. Виконай завдання зошита (с. 39) 
Коментар до завдання 3. 
Повтори назви компонентів віднімання. Пригадай правила їх знаходження.

 
Перевір себе.


G
M
T
Y
Звуковая функция ограничена 200 символами

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?