Херсонський навчально-виховний комплекс №51

вівторок, 19 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 19 квітня ВТ

 19 квітня, вівторок

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА.  
Юні друзі! 
   19 квітня – Міжнародний день підсніжника.   Наукова назва підсніжника білосніжного – галантус (Galanthus nivalis), що дослівно можна перекласти як – «молочна біла квітка». Всі представники роду підсніжників занесені в Червону книгу. 
   Підсніжник - квітка надії. Згідно з однією старовинною легендою, коли перші люди були вигнані з раю, на землі йшов сніг і було холодно. Єва дуже змерзла. Щоб її утішити, надати надії на кращі часи, декілька сніжинок перетворилися у ніжні квіти - підсніжники - провісники весни.
      Тож давайте і ми не втрачати надії на мирне та щасливе життя, будемо розвивати в собі наполегливість та витриманість, як у цієї сміливої квітки.

1. Українська мова (читання)  
Опрацювання тексту "Найкращий день" Марії Бабенко (Буквар, с. 90-91)
1) Подивись уважно відео(до 12.11 хв) та попрацюй з текстом "Найкращий день" (с. 90-91)

2) Потренуйся читати швидко з Читалочкою на с. 90.
3) Уважно прочитай текст. Дай відповіді на питання. Придумай свій заголовок тексту. 
4) Уважно прочитай текст декілька разів.
5) Перевір себе! Виконай  ТЕСТ "Найкращий день"
   2. Українська мова (письмо)
Узагальнення знання алфавіту. Списування з друкованого тексту. (Прописи, с. 45) 
1) Назвіть букви алфавіту. Пригадайте  їх звукове значення.
2) Запиши алфавіт, поєднуючи велику і рядкову букви. (Прописи, с. 45)
3) Спиши віршик, який читали з Читалочкою, на с. 90 букваря. Запис віршика рядками збережи. В тебе повинно вийти 4 рядки. 
4) Обов'язково свою роботу перевір. Чи були помилки? Якщо - ні,  ти - МОЛОДЕЦЬ!!!
Відпочинь ! Заспівай та потанцюй.
 
 3. Математика
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами. (Підручник, с. 120. Зошит, с. 50)
1. Попрацюй за відео та підручником (с. 120-усно). 
2) Попрацюй в зошиті. (с. 50)
Коментар до завдання 4. Виділіть головні слова задачі, числові дані. Яке питання задачі? Яку дію використаємо, щоб знайти "скільки всього"? (Додавання)
Запишіть коротку умову. Не забудьте про фігурну дужку для позначення питання задачі. Накресліть схему та розв'яжіть задачу.
Перевір себе.

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?