Херсонський навчально-виховний комплекс №51

вівторок, 26 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання (1-Б) 26 квітня ВТ

 26 квітня, вівторок

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА.  
Юні друзі! 
   Сьогодні пропоную вам пограти у гру "Літачок".
 «Літачок летить, літачок відпочиває»✈
🍀Мета: зняти емоційну напругу шляхом чергування сильної напруги та швидкого розслаблення м'язів.
🍀Пропоную тобі політати. Але спочатку потрібно перетворитися на швидкий літачок. Підніми руки, як крила, напруж їх (бо потрібні сильні крила, щоб літачок летів). Стоячи на місці, зображай літачок (напружуй і розслабляй руки), дзижчать «мотори», рухаються «крила», потім опускай руки--крила розслабленими - літачки прилетіли, крила втомилися і хочуть відпочити.

1. Українська мова (читання)  
Дні тижня. Робота над віршем Степана Жупанина "Хто молодець?"  (Буквар, с. 98-99)
1) Подивись уважно відео та попрацюй з букварем(с. 98-99) 

2) Потренуйся читати виразно і чітко з Щебетунчиком на с. 98.
3) Уважно прочитай загадку. Відгадай її.
4) Роздивись малюнки та підписи до них. Читаючи вірш, вставляй потрібне слово - назву тижня. (с. 99)
5) Дай відповіді на питання.
6) Перевір, чи добре ти знаєш порядок днів тижня. "Який день наступний?" "Розташуй по порядку"
2. Українська мова (письмо)
Повторення написання букв Зз, Ии, Її. З'єднання букв. Складання та запис речень. Списування з друкованого тексту.   (Прописи, с. 48)
1) Назви букви, записані синім кольором. Які звуки вони позначають? Придумай слова, які б починалися на ці букви і написання було б з великої букви чи з рядкової.
2) Потренуйся у написанні з'єднань букв.
3) Назви малюнки. Допиши пропущену букву. Запиши ці слова.
4) Прочитай речення на наступному рядку. Запиши його каліграфічно. Замість малюнка напиши слово - індик. Не забудь, що початок речення треба писати з великої букви.
5) Спиши загадку, яку читали на уроці читання (с. 98 букваря). Запис загадки рядками збережи. В тебе повинно вийти 6 рядків. 
6) Обов'язково свою роботу перевір. Чи були помилки? Якщо - ні,  ти - МОЛОДЕЦЬ!!!
Відпочинь ! Заспівай та потанцюй.
 
 3. Математика
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Сума розрядних доданків.  (Зошит, с. 53. Інтерактивне завдання)
1) Пригадай, як розкласти двоцифрове число на суму розрядних доданків. (54 = 50 + 4). 
Коментар до завдання 5 і 8. Не забувай записувати найменування іменованих чисел: грн, см. У завданні 5 потрібно записати тільки відповідь, а у завданні 8 - приклад розв'язання.
3) Попрацюй в зошиті. (с. 53 - вправа "Змійка")

Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?