Херсонський навчально-виховний комплекс №51

Завдання для самостійної роботи під час карантину(27 лютого-03 березня 2018, 05 березня-07 березня 2018)

27 лютого, вівторок
1. Читання - читати буквар, с. 140-141
Знайомимося з буквою Ї, вчимося читати склади та слова з нею.
Запам' ятай! Буква Ї завжди позначає 2 звуки [ й' і]. 

2. Письмо - вчимося писати слова з великою буквою Ш, склади та слова з нею. (пропис, с. 23)

3. Математика - зошит, с. 83-84
 Повторюємо про додавання та віднімання чисел частинами, вимірюємо відрізки, порівнюємо числа та величини.


28 лютого, середа
1. Читання - читати буквар, с. 142-143
Розвиваємо навичку читання слів з буквою ї.
Подумай! Скільки звуків у слові край та Київ? Чому кількість звуків і букв неоднакова?
Запам' ятай! Буква Ї завжди позначає 2 звуки [ й' і]. 

2. Письмо - вчимося писати слова з рядковою буквою ї, склади та слова з нею. (пропис, с. 24)
3. Математика - зошит, с. 85-86
 Складаємо таблиці додавання чисел 6, 7, 8, 9. Знаходимо значення виразів, розв'язуємо задачу.

01 березня,четвер
1. Читання - читати буквар, с. 144-145
Знайомимося з буквою Я, вчимося читати склади та слова з нею.
Запам' ятай! Буква Я на початку слова позначає 2 звуки [й' а], а після приголосного - 1 звук [а] та м' якість попереднього приголосного.

2. Письмо - вчимося писати слова з великою буквою Ї, склади та слова з нею. (пропис, с. 25)
3. Русский язык - слушаем и пересказываем рассказ Виталия Бианки "Купание медвежат".
Посмотри ещё несколько видео фрагментов о жизни медвежат.

02 березня,п' ятниця
1. Математика - обчислюємо значення виразів, розв'язуємо задачі, с.87-88
   Щоб виконати вправу 4 на с. 87, повтори правило на с.12.
2. Природознавство - дізнайся у батьків декілька назв лікарських рослин, поцікався, яку хворобу вони допоможуть вилікувати. 
3. Основи здоров'я - повтори правила безпечного переходу вулиць(доріг).

05 березня, понеділок
1. Природознавство - охорона рослин, Червона книга України.

2. Математика - обчислюємо значення виразів, розв'язуємо задачі, с.89-90
   Для виконання завдання 2 і 4(с. 89) згадай правило знаходження невідомого доданка та взаємозв'язку додавання та віднімання(зошит, с. 12). 
   Щоб виконати завдання 8(с. 90), пригадай, що дії з іменованими числами виконуються так само, як і з звичайними числами. Наприклад:
7+2=9     7см+2см=9см
5-2=3     5см-2см=3см
3. Навчання грамоти - пропиши рядочок букв Її, спиши третю загадку(картка з текстом "Кульбабки")
   Виросли на лузі сестрички маленькі, очки золоті, а вії біленькі.( Ромашки)
4. Русский язык - прослушай сказку "Заяц-хваста".

Ответь на вопросы:
- Что рассказывал о себе заяц?
- Зачем он это делал?
- Как относились к этому слушатели?
- Почему заяц выскочил к собакам?
- Было ли ему страшно?
- Как ты относишься к этому поступку зайца? Почему? 

06 березня, вівторок
1. Читання - читати буквар, с. 146-147.
   Зроби звукову схему слова ЯБЛУКО. Порахуй кількість звуків та букв? Чи співпадає їхня кількість? Чому?

    ЯБЛУКО
=

   На початку слова буква Я позначає 2 звуки [й' а].
2. Письмо - вчимося писати рядкову букву я (пропис, с.26).


3. Математика - обчислюємо значення виразів, розв'язуємо задачі, с.89-90.

07 березня, середа
1. Читання - знайомимося з буквою Ю, читаємо буквар, с.148-149.
Запам' ятай! Буква Ю на початку слова та після голосного позначає 2 звуки [й' у], а після приголосного - 1 звук [у] та м' якість попереднього приголосного.

  •    Уважно прочитай текст. Виконай завдання. Чи здогадався ти, як називається оповідання? (Капелюх) Скільки звуків позначає буква Ю в цьому слові? Чому?(1 звук, бо стоїть після приголосного)
2. Письмо - повторюємо написання вивчених букв, тренуємося списувати з друкованого тексту (пропис, с.28).
3. Математика - пропиши у робочому зошиті 2 рядочки цифр: 3  і 5, 9 і 6. Знайди значення сум. До поданих рівностей склади по 2 рівності на віднімання: 3+5, 6+2.
Зразок: 2+7=9
             9-2=7
             9-7=2


Немає коментарів :

Дописати коментар

А це Ви читали ?